Shop Mobile More Submit  Join Login
NSMB 2 Comics: The Golden Flower by MushroomWorldDrawer NSMB 2 Comics: The Golden Flower by MushroomWorldDrawer
Haven't drawn a comic in a while, so I figured that this will be the time! Hope y'all like :)

OMFG Paper Mario: Sticker Star European release TOMORROW!!!11!!! freaking excited :la:

EDIT: 100 likes! That's amazing guys!!
Add a Comment:
 
:iconjirachi12:
Jirachi12 Featured By Owner Mar 5, 2015  New member
HOLY  :iconmacaroni:
Reply
:iconepicyoshi21:
epicyoshi21 Featured By Owner Dec 11, 2014
Looking GOLDEN, Luigi!
*sorry that was bad*
Reply
:icontacosflying:
Tacosflying Featured By Owner Nov 8, 2014
HOLY :iconmarcoroniplz: :socuteplz:
Reply
:iconthescribbleartcreeps:
TheScribbleArtCreeps Featured By Owner Sep 27, 2014  Student Artist
HOLY :iconmacaroniplz:
Reply
:iconhyenarbp:
HyenaRBP Featured By Owner Sep 4, 2014
Well look on the bright side, Luigi. You're the gold star now. :iconpowerstarplz:
Reply
:iconagoodtimey:
AGoodTimey Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
pure gold man, pure gold XD
Reply
:iconthatnintendogamer364:
ThatNintendoGamer364 Featured By Owner Jun 15, 2014  Hobbyist General Artist
This is golden.(Lame pun entirely intended. XD) 
Reply
:icondragokaiju2000:
dragokaiju2000 Featured By Owner May 21, 2014  Hobbyist Artist
Pure gold baby. ;)
Reply
:iconvaporeon1511:
vaporeon1511 Featured By Owner Apr 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
Talking coins!!!!!! XD
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Apr 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconsuperluigi0:
SuperLuigi0 Featured By Owner Apr 13, 2014
Dont just-a stand there bro...HELP ME

Mario: uh what do you want me to do

Turn me back

Mario....uh yea Right....I dont know who

*faints and the coin blocks fall down*
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
Lol should've totally included that xD
Reply
:iconsuperluigi0:
SuperLuigi0 Featured By Owner Apr 16, 2014
well sadly its too late....or a part 2 could be made but why waste paper
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Well it's all digital so no paper would be wasted, but yeah I think it works great alone
Reply
:iconsuperluigi0:
SuperLuigi0 Featured By Owner Apr 17, 2014
Alright....*thumbs up* no i got to go help mario...perhaps i know what to do to him later *takes out a gold flower* *sorta evil laugh*
Reply
:iconsuperluigi0:
SuperLuigi0 Featured By Owner Apr 17, 2014
Know*
Reply
:iconbomberdrawer:
Bomberdrawer Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist Filmographer
sometimes i say holy macaroni XD
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
Awesome XD
Reply
:iconbomberdrawer:
Bomberdrawer Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist Filmographer
XD :iconmacaroniplz:
Reply
:iconbowsershonkoopa:
BowserShonKoopa Featured By Owner Feb 28, 2014
Panel 12, Mario's Eyes!! LOL
Reply
:iconkentaraikiri:
KentaRaikiri Featured By Owner Feb 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh my freaking god, that was brilliant! I would NEVER have freaking thought that in game. They only bounce off of your buddies, but what if it did this?
Reply
:iconbowsershonkoopa:
BowserShonKoopa Featured By Owner Feb 23, 2014
LOLOLOLOLOL Last Panel!
Reply
:icongwobbo:
Gwobbo Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist Artist
If you can talk your probably alive... 
Great job by the way! balloon 
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Lol yeah :P

And thanks! 
Reply
:icongwobbo:
Gwobbo Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Artist
Your welcome!
Reply
:iconsonicxfan13:
SonicXFan13 Featured By Owner Feb 15, 2014  Hobbyist Artist
LOL


Am I... alive?

Idk, that's an interesting question :P
Reply
:iconmrnintman:
MrNintMan Featured By Owner Jan 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOL!!Awesome:D
Reply
:iconlinkzilla:
Linkzilla Featured By Owner Dec 29, 2013
...Solid Goooooooooold.

*grabs Mario and runs for it*
Reply
:iconthegirlwiththedisxl:
thegirlwiththedisxl Featured By Owner Dec 8, 2013  Student Artist
Luigi is now coins
Reply
:icondewani90:
Dewani90 Featured By Owner Dec 19, 2013  Hobbyist General Artist
well, now you can say he is worth is weight in gold
Reply
:icontokyofox200:
tokyofox200 Featured By Owner Dec 1, 2013
Luigi is now down to 4 lives..heh..
Reply
:iconjuancvillelaq:
juancvillelaq Featured By Owner Nov 30, 2013
holy macaron!
Reply
:iconnebulawords:
NebulaWords Featured By Owner Nov 24, 2013  Student General Artist
That's....

A special effect :XD:
Reply
:iconindicinacn:
IndicinaCN Featured By Owner Nov 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMG Luigi!!! Oh Noes!  Don't worry, it should wear off!
Reply
:icontibusfaciem02:
Tibusfaciem02 Featured By Owner Nov 16, 2013
God Dammit Mario!
Reply
:iconcapiocaberman:
CapioCaberMan Featured By Owner Nov 7, 2013
Wonder what will happen if mario collected Luigi?
Reply
:iconsdafanfics:
SDAfanfics Featured By Owner Oct 19, 2013
:iconmarioplz: :iconsaysplz: Oh shit.
:iconluigiplz: turned into two coins!
Reply
:icondrawingprincess28:
DrawingPrincess28 Featured By Owner Oct 5, 2013  Student Traditional Artist
Yo almost have a similar style with Nintendrawer! That must be so awesome...!!!
>u<


Last panel XDDDD
Reply
:iconsonicth4:
sonicth4 Featured By Owner Sep 1, 2013
OH MY GWAD LUIGI D: BUT STILL XD
Reply
:iconluigiman11:
Luigiman11 Featured By Owner Aug 27, 2013   General Artist
This reminds me of Nintendrawer good job!
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
That's certainly nice to hear! Thank you ^^
Reply
:iconluigiman11:
Luigiman11 Featured By Owner Aug 28, 2013   General Artist
Your Welcome!
Reply
:iconpuddin64bloopers:
Puddin64Bloopers Featured By Owner Aug 4, 2013
Love the art style!
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you ^^
Reply
:iconlily-lyn-rain:
Lily-Lyn-Rain Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
:rofl: Oh man!
Reply
:icon12luigi:
12luigi Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD will he ever turn back? probably ^^
Reply
:iconmushroomworlddrawer:
MushroomWorldDrawer Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha yeah hopefully!
Reply
:iconprincessdaisy68:
princessdaisy68 Featured By Owner Jul 9, 2013  Student Digital Artist
XD Luigi's a stack of coins,how could he be alive?! Well,Mario logic I guess. :XD:
Reply
:iconkenyeliis:
Kenyeliis Featured By Owner Jun 6, 2013  Student Digital Artist
weirdo and hiliarious :XD: :rofl: so funny jajajaja
Reply
:iconendergirl05:
endergirl05 Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist Artist
whats gold?
hes made out of BUDDER!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 6, 2012
Image Size
737 KB
Resolution
557×4168
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
23,383 (3 today)
Favourites
588 (who?)
Comments
122
Downloads
71
×